sobota, 13 kwietnia 2013

Miś Tatty Teddy z bukietem ~KONIEC~

Dzisiaj z mojego tamborka zszedł kolejny miś Tatty Teddy :) Haftowałam do na Aidzie 14ct białej, krzyżyki i półkrzyżyki dwiema nitkami, obszycia jedną, french knots trzema.
Poczyniłam maleńkie zmiany, hafcik minimalnie różni się od oryginału - tu trochę dodałam, tu odjęłam... Całość wygląda następująco:


Tutaj już po zmyciu drobnych zaznaczeń długopisem i wyprasowaniu :)


I jak? Podziałał u Was na wiosnę? ;) U mnie widać ją po wyższych temperaturach i nieśmiałym słoneczku :)

16 komentarzy:

  1. Śliczny misio! A te róże wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje. Tak "czyściutko" wyhaftowany :) Wzorek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny - cudnie wyszły różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny obrazek :) aż z ciekawości zobaczę, jakie jeszcze Tatty Teddy wykonałaś ;) ja właśnie "walczę" ze ślubną parą, też TT ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczki rozweseliły Twojego misia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Różyczki skradły moje serce, choć i miś prezentuje się nadzwyczajnie!
    Pozdrawiam,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny :) Lubię też te misie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszedł:) A te różyczki po prostu powalają urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny. Róże rzeczywiście bardzo urokliwe.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny misiaczek i jaki słodziutki !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na film tutorial o igielniku:http://www.youtube.com/watch?v=UPc4a133wK8

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te misie:) prześliczny misiaczek i jeszcze ten bukiecik :) Brawo :) Asia z Gdyni

    OdpowiedzUsuń