niedziela, 2 września 2012

Wyróżnienie i zakładka Margaret Sherry

Serdecznie dziękuję Iskierce z bloga Haftowany świat Iskierki za wyróżnienie :) Wszyscy moi obserwatorzy i komentatorzy są "iskierkami" dodającymi mi sił do dalszej pracy :) Dziękuję Wam!


Dzisiaj pragnę pokazać Wam zakładkę, na której umieściłam element z nieco większego wzorku Margaret Sherry. Jest nim sympatyczny jeżyk z kwiatuszkiem w łapce :)


Zakładkę wykonałam na lnie Belfast 32ct w kolorze białym. Nie pamiętam dokładnym wymiarów zakładki, ale miała około 18cm x 5cm i powędrowała do nowej właścicielki :)

Pozdrawiam ciepło na przyszłe, jesienne dni!
Wasza Kreska :)

17 komentarzy:

  1. Piękny jeżyk! A pomysł na zakładeczkę bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł: ten jeżyk jest tak doskonały, że nic więcej na tej zakładce nie jest potrzebne. Piękna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka i świetny pomysł. Mam tylko pytanie techniczne: podklejałaś ją czymś? A jak utrwaliłaś brzegi, żeby się nie strzępiły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Przód i plecki zakładki trzymają się za sprawą dwustronnej flizeliny. Brzegi obcięłam bardzo ostrymi (bo zrobionymi do cięcia tkanin) nożyczkami ząbkowanymi i mam nadzieję, że to wystarczy (ale gwarancji nie ma). Próbowałam użyć ząbkowanych nożyczek do papieru, ale były za mało ostre.

      Pozdrawiam wszystkich :)

      Usuń
  5. Przepiękna zakładka!
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna zakładka, taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda rewelacyjnie!!:) Gratuluje wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten post wygląda jak kreskówka :) na każdym zdjęciu bardziej wyraźny wzorek :) super. Aha i jestem pod mega wrażeniem tych idealnie prosto postawionych xxx mi się tak nigdy nie udaje bo coś mam tendencje do skręcania nitek chyba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziak:)
    Gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia i zachwycam się maleńkim jeżykiem :) Uwielbiam wzorki M.Sherry!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zakąłdka, a jezyk boski

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy krecik:) Na pewno zachęca do czytania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for any other informative website. The place else could I am getting that kind of info
    written in such an ideal way? I have a project that I'm just now operating on, and I've been on the look out for such info.


    Here is my web blog: Free Samples

    OdpowiedzUsuń