czwartek, 2 czerwca 2011

Kwiaty w wazonie Michaela Powell'a ~KONIEC~

Ostatnio burzowa pogoda pozbawiła mnie dostępu do komputera, więc niestety nie mogłam zamieścić na blogu zdjęć haftu, ale miejmy nadzieję, iż razem ze zbliżającymi się wakacjami, nadejdzie piękna, słoneczna pogoda, czego życzę sobie i Wam ;o)

Żeby nie było, że nie ostrzegałam, przygotujcie się na zaległą dawkę zdjęć ;DDDDD
Muszę przyznać, że (jak zawsze ;)) miałam problem z selekcją, co (mam nadzieję) zostanie mi wybaczone :))))



































O! Chyba widzę promyk słonka przedzierający się przez zachmurzone niebo! Jest i drugi! W takim razie pozdrawiam Was cieplutko i zmykam nacieszyć się tą piękną pogodą ;-)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zakończenia dzieła!!!. Miło obejrzeć Twój krok po kroku. Wyszło elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuję się rewelacyjnie. Już nie mogę się doczekać następnego wzorku w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite są te wzorki Powella
    co następne??

    OdpowiedzUsuń